T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId) |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
KARKAMIŞ İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA
VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI
1 ADET SÖZLEŞMELİ BÜRO PERSONELİ
(NİTELİKLİ PERSONEL) PERSONEL ALIMI İLANI
Karkamış Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına aşağıda belirtilen niteliklerde Vakıf Mütevelli Heyetinin 23/11/2022 tarih ve 2022/39/12 sayılı kararı ile 31.10.2022 tarihli ve 115010 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararı, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen “Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 sayılı İş Yasası uyarınca ve ÖSYM tarafından yapılan 2021-2022 yılı KPSS sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan ve daha yukarı puan alanlar arasından başvuru yapacak olan adaylardan mülakat ile aşağıda belirtilen niteliklerde Belirsiz Süreli (2 Ay Deneme Süreli) 1 adet “Büro Personeli” ünvanlı sözleşmeli personel istihdam edilecektir.
İŞİN TANIMI:
İşin Adı : Sözleşmeli Personel Alımı
İşin Süresi : Belirsiz Süreli (2 Ay Deneme Süreli)
ALINACAK PERSONELİN UNVANI: BOŞ KADRO SAYISI :
1- Büro Personeli 1
2. Bilgisayar programlarını rahatlıkla kullanabilmek ve varsa Milli Eğitim Bakanlığına bağlı Kurumlar tarafından onaylı bilgisayar sertifikasına sahip olmak. (veya Lisans dönemi alınan bilgisayar dersi transkriptle geçerlidir.)
3. Sosyal iletişim becerisine sahip olmak.
4. En az B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak.
5. Öğrenmeye sürekli gelişime açık olma ve belirli vizyon ve görev sorumluluğu bilinci içerisinde, disiplinli çalışma alışkanlığına, devlet vakarına ve ciddiyetine yakışan Ahlak ve tutuma sahip olmak.
6. Çalışmasına engel olmayacağına dair Aile Hekiminden alınmış rapor.
SÖLEŞMELİ PERSONELE ÖDENECEK ÜCRET VE UNVAN:
Unvan: Büro Görevlisi
Ücret : İşe alınacak personele 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı karar ile düzenlenen,Vakıflarda çalışacak personelin niteliklerini belirleyen “Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ekindeki EK-(I) sayılı cetvelde gösterilen ve Fon Kurulunca belirlenen Brüt ücret ödenecektir.
2-BAŞVURU SIRASINDA ADAYLARDAN İSTENİLEN BELGELER
1. Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü personel başvuru formu (online başvuru sırasında verilen form ve iş başvuru formu)
2. Nüfus Cüzdan sureti
3. Diploma veya mezuniyet belgesi fotokopisi (teslim edilirken aslı gösterilecektir)
4. Geçerli KPSS P3 sınav sonuç belgesi.
5. Varsa Doktora, Yüksek Lisans diplomalarının bir sureti, YDS, YÖKDİL, TOEFL vb. dil Sınavları sonucu, Bilgisayar sertifikası ve iş deneyim belgelerinin fotokopisi (Aslı görevli memura ibraz edilecektir.)
6. 3 adet fotoğraf (1 Adet başvuru formuna yapıştırılarak teslim edilmesi)
7. Kendi el yazısı ile yazılmış öz geçmiş (A4 kâğıdının önyüzünü geçmeyecek şekilde)
8. Askerlik terhis belgesi veya askerlikten muaf olduğuna dair belgenin aslı veya sureti.
9. Görevini sürekli yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı, vücut sakatlığı ve özrü bulunmadığını gösterir Sağlık Raporu (Mülakatı kazanan adaydan tam teşekküllü hastane raporu istenecektir.)
10. Adli ve İdari soruşturma sonucunda işe alınmasında engel bir durumu bulunmadığını gösterir Adli Sicil Kaydı.
Not: Evrak teslimi şahsen yapılacak olup Kargo, Posta vb. şekilde yapılacak başvurular kesinlikle Kabul edilmeyecektir. Teslim edilen belgeler hiçbir surette iade edilmeyecektir.
3- BAŞVURU VE MÜLAKATA İLİŞKİN BİLGİLER
1-Başvurular 19/12/2022- 26/12/2022 tarihleri arasında https://vakifilan.aile.gov.tr/
adresinden online olarak yapılacaktır.
2-Başvurular https://vakifilan.aile.gov.tr/ Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü Başvuru Giriş Formu üzerinden adayın e-devlet şifresi ile erişebildiği “SYDV Personel Alımı İlanı” Bölümünden online olarak yapıldıktan sonra istenilen evrakları 27/12/2022 tarih Salı günü Saat 17:00’a kadar Karkamış Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına elden teslim edeceklerdir. Bu tarihten sonra evrak teslim alınmayacaktır.
3-Başvuran adaylar arasından KPSS P3 puan türüne göre en yüksek puandan başlanmak üzere alınacak personel sayısının 5 (Beş) katı aday sözlü mülakata çağrılacaktır.
4-Gerekli şartları taşıyan KPSS puanı en yüksek olandan başlanmak üzere 5 aday Karkamış Kaymakamlığı resmi web sitesinde (http://www.karkamis.gov.tr) duyurulacaktır.(18.12.2022 tarihli ve 2022/24-13 sayılı karar)
5. Mülakat sınavı oluşturulan komisyon tarafından Karkamış Kaymakamlığı resmi web sitesinde (http://www.karkamis.gov.tr) duyurulacak tarih ve saatte Karkamış Kaymakamlığı Toplantı Salonunda yapılacaktır. (…. .12.2022 tarihli ve 2022/….-…. sayılı karar)
6. Mülakat sonucunda adaylarda aranan standartlar bulunamadığı takdirde KPSS puanları yüksek olsa dahi Vakfımız ilan edilen pozisyona asil ve/veya yedek hiçbir derecelendirme yapmayacak ve personel almayacaktır.
4-BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, SONUÇLARININ DUYURULMASI VE SÖZLEŞME YAPILMASI İLE İLGİLİ HUSUSLAR:
a. Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü,
b. Liyakati, yeterliliği, temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu,
c. Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı,
d. Genel kültürü,
e. Vakıf Kuruluşu, iş ve işlemleri,
e. Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı yönlerinden değerlendirilecektir.
4- Atanmaya hak kazanan adayın sonucun tebliğinden itibaren 5 (Beş) iş günü içinde istenilen belgeleri tamamlayarak Karkamış Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına şahsen teslim etmesi gerekmektedir.
5-Mülakatı kazanan adayın yanlış beyan vermesinin tespit edilmesi mülakatın geçersiz sayılıp mülakata yedek adayın çağrılmasına sebep olacaktır.
6-Mülakatı kazanan adayın yapılacak güvenlik soruşturması neticesinde alım kararı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün sistem üzerinde onaylaması ile gerçekleştirilecektir.
7-Verilen süre içerisinde başvurmayan, başvurup sözleşmesi yapıldıktan sonra görevine
Başlamayan ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların ve sözleşmesi yapılmasına rağmen deneme süresi içerisinde yeterli performansı göstermediği tespit edilen personelin sözleşmesi feshedilecektir. Bu durumda müracaat ettiği unvan için gerekli nitelikleri taşıyan puan sırasına (KPSS P3 puanı ve mülakat puanı ortalaması) göre sıradaki yedek aday yerleştirmeye hak kazanacaktır.
8-Sözleşmesi yapılan ve işe başlayan personel özel ve/veya resmi iş hayatının her aşamasında asgari olarak devlet memurlarının (kurumla ve çalışma arkadaşlarıyla uyum, disiplin, üslup, yöntem tarz davranış, nezaket, sır saklama, kılık kıyafet, liyakat, kurumsal sadakat vb. hususlarda) uyması gereken kurallara uygun hareket etmek ve sahip olması gereken sorumluluğu yerine getirmekle yükümlüdür. Ayrıca ilave şartlar konulması mümkündür.
5-TAYİN VE YER DEĞİŞİKLİĞİ:
“Sosyal Yardımlaşma Ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları Ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ın 13’üncü maddesinde;
Vakıf personelinin istihdam edildiği vakıfta çalışması esastır.
Vakıf personeli göreve başladıktan en az 5 yıl sonra becayişe hak kazanır. Emekliliğine 5 yıldan az süre kalan personel becayiş talebinde bulunamaz. Becayişler Aile ve
Sosyal Hizmetler Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün ilan ettiği tarihlerde yapılır. Becayişte aynı unvanda olma şartı aranır.
Sağlık, eş durumu mazereti veya Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünce uygun görülen diğer mazeret hallerinde nakil yapılır. İlgili Vakıfta boş norm kadro olmaması halinde nakil olan personel norm kadro fazlası olarak çalıştırılabilir. Norm kadro fazlası olarak çalıştırılan personel sayısı Vakfın aynı unvandaki norm kadro sayısının %30’unu geçemez.
Becayiş yapan veya nakil olan personelin önceden istihdam edildiği Vakıfta geçirdiği hizmet süreleri devam ettirilir.
Personelin Vakıflar tarafından uygun görülen becayiş veya nakil talepleri, muhasebe ve bütçe açısından Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü tarafından onaylandıktan sonra becayiş veya nakil gerçekleştirilir. (Cumhurbaşkanlığının 31.10.2022 tarihli ve Z-75929249-599-115010 sayılı kararı ile değiştirilmiştir.)
NOT :
- İlanda belirtilen şartları taşımayan adayların evrakları teslim alınmayacaktır.
-Alım ilanına ait tarih değişikliği, iptal vb. gelişecek hususların resmi web sitesinden duyurulacağının bilinmesi ve takip edilmesi gerekmektedir.
-Vakfımız mülakat sonucunda personel alp almama ve işe başlama tarihini belirlemede serbesttir, ayrıca mülakat tarih ve saatini değiştirme ve/veya mülakatı iptal etme hakkına sahiptir.
25/11/2022
İLANEN DUYURULUR
İLETİŞİM
Karkamış Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
Tel: 0 342 561 2056